A felhasználói élmény fokozása érdekében oldalunkon Cookie-kat (sütiket) használunk. További információ
Értem
Főoldal Információk

Panaszkezelés és jogérvényesítési lehetőségek

Panaszkezelés

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát. A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefon: +36 56 785-785
Internet: www.bosplus.hu
E-mail: info@bosplus.hu

A szóbeli panaszt az Eladó azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy példányát Önnek átadja.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a vállalkozás a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg köteles megküldeni a felvett jegyzőkönyv másolatát. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.   

Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése szerint.

A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát az Eladó köteles 5 évig megőrizni. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.

Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu

Bírósági eljárás

Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési  kötelezettség terheli.


Békéltető testület elérhetősége

  • Név: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
  • Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. szoba
  • Telefon: 56/510-621, 20/373-2570
  • E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
  • Ügyfélszolgálat: hétfő 10-12 óra

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak. Ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. Az online vitarendezési platform itt érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

További Információk

Kapcsolat
Elérhetőség (info@bosplus.hu), Áruház információ, Banki adatok, Működési engedélyek és egyéb azonosítók
Vásárlási információk
Vásárlás menete, Elállás joga, Szerződés alakja és létrejöttének időpontja, Felelősségkorlátozás, Adatbeviteli hibák javítása, Békéltető testület, Tájékoztató cookie-k (sütik) használatáról, Más weboldalakra mutató linkek
Szállítás és fizetés
Fizetés, Szállítás, Szállítás díja
Adatkezelési nyilatkozat
1. Adatkezelő megnevezése, 2. Az adatainak megadása önkéntes, Bevezetés, 3. A kezelt adatok köre, az adatkezelés célja, jogalapja és időtartama, 4. Profilalkotás, 5. A személyes adatokhoz hozzáférő személyek , 6. Adattovábbítás, 7. Linkek közösségi média szolgáltatókhoz, 8. Adatbiztonsági intézkedések, 9. Az érintettek tájékoztatása az adatvédelmi incidensről, 10. Az érintettek jogai és jogorvoslati lehetőségei, 11. Adatfeldolgozás, 12. Gyermekekkel és harmadik személyekkel kapcsolatos személyes adatok, 13. Kapcsolati adatok, 14. Jogorvoslati lehetőség
Szavatossági jogok és jótállás fogyasztók számára
Bevezető, Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás

Notice: Undefined index: langCodeId in /home/bosplush/domains/bosplus.hu/public_html/app/includes/footer.php on line 34